کرمان موتور شیراز- حسینی

فروش فوری لیفان ایکس70 صفر کیلومتر

Lifan X70 بهترین شاسی بلند سری لیفان
چراغ اسپرت با کشیدگی به سمت گلگیر، جلوپنجره ساده همراه خطوط براق کروم، مه‌شکن‌های دایره‌ای در طرفین سپر و چند خط حجم‌دهنده روی درپوش موتور و زیر چراغ‌ها، ترکیبی عالی لیفان X70 فراهم می‌کنند. می‌توان این کراس‌اوور را خودرویی خوش‌چهره لقب داد.

بهترین روش خرید لیفان X70 چیست؟
بهترین روش خرید را از ما بخواهید شرایط فروش نقدی و فروش یکماهه لیفان X70 در شیراز همین حالا با شماره تلفن 32345551-071 تماس بگیرید.

موتور لیفان X70 چیست و چه مشخصاتی دارد؟
تنها قوای محرک قابل سفارش برای لیفان X70دارای پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی، همراه جعبه‌دنده CVT است که، ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.
تفاوت لیفان X70 با ایکس 33 مدیران خودرو و لیفان X50 چیست؟
کراس‌اور جدید لیفان ایکس 70، از نظر ابعاد بدنه، موتور و جعبه‌دنده، مشابه X33 مدیران خودرو است؛ اما نسبت به لیفان X50، بزرگ‌تر و قوی‌تر است.

شرایط فروش نقدی و فروش یکماهه لیفان X70 در شیراز | بدون شک بهترین شاسی بلند سری لیفان را خواهید داشت.

نمای بیرونی لیفان X70
ظرافت‌های خاصی در طراحی این خودرو به کار رفته است. از سوی دیگر، لیفان X70 خودرویی متعلق به سال 2018 میلادی است و زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد. طراحی لیفان X70‌ به گونه‌ای است که بیننده احساس می‌کند با خودرویی بزرگ‌تر از ابعاد و اندازه یک کراس‌اوور جمع‌وجور روبه‌رو شده است و این مسئله را می‌توان نکته‌ای مثبت برای محصول لیفان قلمداد کرد. لیفان X70 در نمای رو‌به‌رو، بسیار زیباتر از X60 به‌نظر می‌رسد. چراغ اسپرت با کشیدگی به سمت گلگیر، جلوپنجره ساده همراه خطوط براق کروم، مه‌شکن‌های دایره‌ای در طرفین سپر و چند خط حجم‌دهنده روی درپوش موتور و زیر چراغ‌ها، ترکیبی عالی لیفان X70 فراهم می‌کنند. می‌توان این کراس‌اوور را خودرویی خوش‌چهره لقب داد. درب نمایندگی آدرس: شیراز بلوار استقلال-حدفاصل چهارراه بنفشه و هنگ-روبروی کوچه18 تلفن:32345551-071

خرید لیفان ایکس70
تلفن 32345551-071

طراحی داخلی و کابین لیفان X70
نمایشگر لمسی ۹ اینچ و کلیدهای کم‌تعداد در وسط شما را به دنیای مدرن دعوت می کند. برای استراحتگاه بازو داخل درهای ورودی و محل کلیدهای بالابر شیشه نیز، پوشش نرم و چرمی استفاده شده است.

برای خرید لیفان در شیراز با ما تماس بگیرید.

در فضای داخلی X70 می‌توان به نمایشگر تمام رنگی در پنل پشت فرمان، استارت دکمه‌ای و صندلی‌های اسپرت اشاره کرد. نوع کلیدهای روی فرمان برای استفاده از کروز کنترل و ارتباط تلفنی هم، فراتر از محصولات هم‌رده مثل X33، شباهت زیادی به خودروهای مدرن بازار جهانی دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی
لیفان X70 در مقایسه با دیگر خودروهای چینی هم‌‌رده، کامل‌تر و پیش‌رفته‌تر است. سیستم مدیریت پایداری ESP در بسیاری از مدل‌های وارداتی از جمله نسخه‌های قدیمی X33 وجود نداشت اما برای X70 قابل استفاده است. همچنین استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید (Keyless)، صندلی برقی راننده و گرم‌کن داخلی برای صندلی‌های جلو، امکانات جالب توجه در کراس‌اور لیفان هستند. مهم‌ترین آپشن‌های X70عبارتند از:

فرمان هیدرولیک

سامانه ESP/ABS/EBD/BOS

استاندارد آلایندگی یورو ۵

دو کیسه هوا

کروزکنترل

تهویه خودکار

سانروف

تریم داخلی چرم مصنوعی

صندلی برقی راننده ۶ جهته

گرم کن صندلی های جلو

استارت دکمه ای

کامپیوتر سفر

روشنایی روز LED

نمایشگر ۹ اینچی اندروید

حسگر باد لاستیک

آینه الکتروکرومیک

دوربین عقب

حسگر پارک جلو و عقب

لیفان ایکس

برند و مدل

لیفان، X60، اتوماتیک
گیربکس

اتوماتیک

نحوه فروش

نقدی

قیمت

توافقی

توضیحات
لیفان ایکس70
نقدی رنگ سفید
مشکی تحویل 2 هفته ای

درب نمایندگی
آدرس:بلوار استقلال-حدفاصل چهارراه بنفشه و هنگ-روبروی کوچه18
تلفن:2-32345551-071

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید