کرمان موتور شیراز- حسینی

فروش اقساطی JAC J4 N کرمان موتور آذر ۱۴۰۱ (خودرو جک جی۴)

طرح جدید فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ویژه آذرماه 1401 از تاریخ 1401/09/05 در نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز خواهد شد. به منظور شرکت در این طرح با ما در تماس باشید.

در این طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور چه خودروهایی عرضه می شود؟

در این طرح فروش اقساطی آذر ۱۴۰۱ خودروهای پرطرفدار جک یعنی:JAC J4 N ،JAC S5 N،ارائه می‌شود. همچنین دو خودرو محبوب KMC T8، KMC J7 نیز قابل پیش‌خرید است. همشهریان شیرازی می توانند با مراجعه به نمایندگی کرمان موتور شیراز در این طرح ثبت‌نام کنند. اما تمرکز این خبر در راستای فروش قسطی جک j4 می‌باشد.

قیمت مصوب خودرو JAC J4 N در فروش اقساطی کرمان موتور چند است؟

این طرح که از ۵ آذر ماه فعال شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد با قیمت های مصوب زیر قابل ارائه است:

ردیفنام خودروقیمت مصوب
۱خودرو جک جی۴ JAC J4 N۵۳۰ میلیون تومان
قیمت مصوب جک جی۴ کرمان موتور آذر ۱۴۰۱

اقساط چند ماهه است؟ به چند برگ چک نیاز است؟

فروش قسطی در دو طرح ۱۸ و ۲۴ ماه ارائه شده است. پرداخت اقساط طرح فروش اقساطی کرمان موتور هر سه ماه یکبار است. تعداد چک های دریافتی بر اساس مدت اقساط متفاوت و مابین ۶ فقره تا ۸ فقره می‌باشد.

شرایط فروش قسطی جک جی۴ طرح ۱۸ ماهه در نمایندگی کرمان موتور شیراز

در طرح ۱۸ ماهه خرید قسطی JAC J4 در ابتدا شما باید ۲۵۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت بپردازید. و در ادامه ۶ چک با فاصله سه ماه و مبلغ هر قسط ۵۱۸۹۰۰۰۰ تومان می باشد (کمتر از ۵۲ میلیون تومان) در جدول زیر اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است. پرداخت اقساط از ۵ خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

فروش قسطی جک جی۴ طرح ۲۴ ماهه در شیراز + شرایط

در طرح ۲۴ ماهه خرید قسطی JAC J4 در ابتدا شما باید ۳۰۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت بپردازید. و در ادامه ۸ چک با فاصله سه ماه و مبلغ هر قسط ۳۳۷۹۰۰۰۰ تومان می باشد (کمتر از ۳۴ میلیون تومان) در جدول زیر اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است. پرداخت اقساط از ۵ خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

فروش اقساطی کرمان موتور شیراز

خودروها چه زمانی تحویل داده می‌شود؟

معمولا خودرو ها در ۹۰ روز کاری تحویل داده می‌شود اما توصیه می‌کنیم که در هنگام ثبت نام با کارشناسان نمایندگی کرمان موتور شیراز هماهنگ کنید.

برای ثبت‌نام در شهر شیراز به کجا مراجعه کنیم؟

می توانید با ما تماس بگیرید که اقدامات اولیه را برای شما غیر حضوری انجام دهیم، برای اطلاعات بیشتر و تکمیل ثبت نام باید به آدرس کرمان موتور شیراز | چهارراه بنفشه-نرسیده به فلکه هنگ-روبروی کوچه18 مراجعه نمایید.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید