کرمان موتور شیراز- حسینی

نمایندگی جک در شیراز + جک موتورز

نمایندگی جک شیراز – اینجا نزدیک ترین نمایندگی جک در مرکز شهر هست … از نظر دسترسی هم در مکان خیلی خوبی واقع شده… نمایندگی شیراز – کرمان موتور حسینی به مرکز شهر خیلی نزدیکه

مرکز شهر واقع شده بین چهارراه بنفشه و فلکه هنگ خیلی نزدیک هست

نماینده رسمی جک در ایران – کرمان موتور است

مشاهده جدیدترین و بروزترین اطلاعات از نمایندگی جک شامل آدرس ، شماره تلفن ، موبایل ، ساعت کار ، نظرات و امتیازات …

نمایندگی جک شیراز حسینی

نمایندگی جک اس5 جک اس3 جک جی4

لوگو جک موتور

شرکت JAC در سال 1964 تاسیس و در سال 2001 وارد بورس شانگهای گردید. محل اصلی شرکت در شهر Hefei (هِفِی) قرار دارد.

شرکت JAC در ابتدای تاسیس تنها به تولید کامیون های تجاری مشغول بود اما پس از مدتی، تولید محصولات ون، شاسی بلند و سدان در سبد محصولات شرکت قرار گرفت.

این شرکت در طول فعالیت خود سابقه همکاری با شرکت های مطرح خودروسازی جهان را دارد که مهمترین آن هیوندای میباشد. شرکت JAC دارای مرکز تحقیق و توسعه مستقلی در شهر هِفِی میباشد. اولین مرکز تحقیق و توسعه برون مرزی شرکت در سال 2005 در تورین ایتالیا تاسیس شد و پس از آن در سال 2006 مرکز دیگری در شهر توکیو ژاپن احداث گردید.

این شرکت مفتخر به کسب جایزه های متعددی گشته که از جمله میتوان به “بهترین برند صادراتی”، “موفق ترین برند رقابتی بازار” و “جایزه ملی کیفیت” اشاره نمود.

از محصولات شاخص شرکت میتوان به خودروهای J5، S5 و S3 اشاره نمود که هم در بازارهای داخلی چین و هم در بازار های بین المللی موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند.

آدرس نمایندگی و اطلاعات تماس

نمایندگی فروش جک
نمایندگی انحصاری فروش خودروهای جک و لیفان
نمایندگی کرمان موتور حسینی شماره 2606 ، یکی از نمایندگی های معتبر واقع در مرکز شهر شیراز می باشد که انواع محصولات درجه یک کرمان موتور شامل انواع خودرو جک ، لیفان و KMC را به همشهریان عزیز ارائه میدهد.

کی ام سی K7
کی ام سی T8
لیفان X70
جک S5
جک S3
جک J4

2 پاسخ

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید