کرمان موتور شیراز- حسینی

نمایندگی کرمان موتور شیراز ، کد 2606 حسینی نماینده رسمی

کرمان موتور شیراز حسینی شماره 2606 ، یکی از نمایندگی های معتبر واقع در مرکز شهر شیراز می باشد که انواع محصولات درجه یک کرمان موتور شامل انواع خودرو جک ، لیفان و KMC را به همشهریان عزیز ارائه میدهد.

اولین نمایندگی کرمان موتور در شیراز ، نمایندگی حسینی با کد 2606 می باشد. از ویژگی های بارز آن می توان به نزدیکی به مرکز شهر و تخصص خوب پرسنل در زمینه مشاوره و ثبت نام و همچنین تحویل زودتر از موعد محصولات فروش ویژه اشاره کرد. این نمایندگی در مرکز شهر شیراز به آدرس شیراز – چهارراه بنفشه به سمت  فلکه هنگ قرار دارد.

چه خودروهایی در کرمان موتور شیراز برای فروش موجود است؟

خودرو های با کیفیت و پرطرفدار JAC مثل جک اس5 سری جدید، JAC S5 ، JAC S3 ، JAC J4 در این نمایندگی عرضه میشوند و مطابق اعلام کارخانه، طرح های پیش فروش و فروش ویژه و فروش اقساطی خودرو ارائه می شود.

در نمایندگی کرمان موتور شیراز کد 2606 با مدیریت حسینی ، انواع محصولات با کیفیت برند KMC، جک  و  لیفان  نیز ارائه می گردد.

دو پرچمدار پرطرفدار و محبوب KMC K7  و وانت پیکاپ KMC T8 نیز در کرمان موتور شیراز عرضه میشود.

در این نمایندگی امکان مراجعه حضوری و مشاهده خودرو ها از نزدیک وجود دارد همچنین نمایندگی کرمان موتور شیراز حسینی در اینستاگرام حضوری فعال دارد و شما می توانید تصاویر از محیط خارجی و داخلی انواع خودرو های کرمان موتور را مشاهده کنید.

درباره شرکت کرمان موتور بیشتر بدانید.

چه خدمات دیگری در کرمان موتور شیراز عرضه می شود؟

در نمایندگی کرمان موتور شیراز 2606 حسینی، انواع خدمات نصب آپشن های و لوازم جانبی اصل روی خودرو ها ارائه می گردد.

برند KMC چیست؟

شرکت کرمان موتور در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات و استقبال زیاد لوگوی KMC را روی خودرو های سری جدید مثل K7 و T8 قرار داده است و این اقدام به معنای خدمات پس از فروش و کیفیت مطمئن محصولات است.

برند JAC چیست؟

شرکت JAC در سال 1964 تاسیس و در سال 2001 وارد بورس شانگهای گردید. این شرکت در طول فعالیت خود سابقه همکاری با شرکت های مطرح خودروسازی جهان را دارد که مهمترین آن هیوندای میباشد. محل اصلی شرکت در شهر Hefei قرار دارد. شرکت JAC در ابتدای تاسیس تنها به تولید کامیون های تجاری مشغول بود اما پس از مدتی، تولید محصولات ون، شاسی بلند و سدان در سبد محصولات شرکت قرار گرفت. شرکت JAC دارای مرکز تحقیق و توسعه مستقلی در شهر Hefei میباشد. اولین مرکز تحقیق و توسعه برون مرزی شرکت در سال 2005 در تورین ایتالیا تاسیس شد و پس از آن در سال 2006 مرکز دیگری در شهر توکیو ژاپن احداث گردید. این شرکت مفتخر به کسب جایزه های متعددی گشته که از جمله میتوان به “بهترین برند صادراتی”، “موفق ترین برند رقابتی بازار” و “جایزه ملی کیفیت” اشاره نمود.

از محصولات شاخص شرکت میتوان به خودروهای  J5، S5  و S3 اشاره نمود که هم در بازارهای داخلی چین و هم در بازار های بین المللی موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند.
ببینید: نمایندگی جک شیراز

برند LIFAN چیست؟

لیفان  درابتدا به تولید دوچرخه و سپس موتور سیکلت می‌پرداخت، این شرکت تولید نخستین خودروهای خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. شرکت کرمان خودرو در اواخر ده 1380 و با توجه به پایان همکاری با دوو کره، تصمیم به همکاری با لیفان گرفت و در قدم اول، لیفان 520 را به خط تولید خود آورد، این شرکت بعدها سواری های 620 و 820، همینطور هاچبک X50  و کراس اور X60 را نیز به بازار ایران آورد. بنا بر اخبار واصله، کرمان موتور تولید خودروهای لیفان خودر را از اواخر سال 1397، به یکی از شرکت های زیرمجموعه خود بنام خودروسازی بم خودرو واگذار می‌کند. هم اکنون خودرو لیفان X70 به عنوان یکی از بهترین خودرو های تولیدی این برند نمایندگی کرمان موتور شیراز عرضه می شود.

راه های دسترسی به نمایندگی کرمان موتور

از مسیر بلوار پاسداران ، بلوار استقلال ، بلوار امیرکبیر ، بلوار عدالت ، بلوار سیاحتگر می توانید به نمایندگی کرمان موتور شیراز – حسینی 2606 دسترس داشته باشید.

شما می توانید از طریق وبسایت کرمان موتور شیراز به سایت نمایندگی ما دسترسی داشته باشید.

آدرس نمایندگی و اطلاعات تماس

نمایندگی کرمان موتور شیراز حسینی شماره 2606 ، یکی از نمایندگی های معتبر واقع در مرکز شهر شیراز می باشد که انواع محصولات درجه یک کرمان موتور شامل انواع خودرو جک ، لیفان و KMC را به همشهریان عزیز ارائه میدهد.

نمایندگی کرمان موتور شیراز و شرایط استثنایی فروش و پیش فروش خودرو

افرادی که قصد خرید خودرو را دارند، عموما به دنبال شرایط مناسب فروش اقساطی یا پیش فروش خودرو مورد نظر خود هستند. خرید خودرو در شرایط کنونی باید از نمایندگی‌های معتبر انجام شود که تخصص و زمینه لازم را داشته و مورد اطمینان باشند. نمایندگی کرمان موتور شیراز با ارائه انواع محصولات جک، لیفان و کا ام سی و داشتن شرایط مذکور، باعث آسودگی خاطر مشتریان خود شده است.

شرکت جک با سابقه فعالیت چند ده ساله انواع محصولات شاسی بلند، ون، سدان و حتی کامیون‌های تجاری را تولید و روانه بازار می‌کند. این برند از جمله بهترین مارک‌های صادراتی خودرو در چند سال اخیر بوده است. خودروهای جک اس5، جی4، اس3 و اس5 از محصولات پرفروش این برند هستند. نماینده کرمان موتور شیراز یکی از نمایندگی‌هایی است که تمامی خودروهای مذکور را به مشتریان عرضه می‌کند. بنابراین افرادی که قصد خرید هر یک از محصولات مذکور را دارند می‌توانند روی نمایندگی کرمان موتور شیراز حساب کنند. یکی از نمایندگی‌های کرمان موتور شیراز در مرکز این شهر واقع شده و انواع محصولات به روز و پرفروش جک را به مشتریان عرضه می‌کند.

استعلام قیمت خودروهای کرمان موتور

افراد برای خرید خودرو به یک مرجع مطمئن برای آگاهی از قیمت احتیاج دارند. نماینده کرمان موتور شیراز این امکان را در وبسایت خود فراهم کرده تا افراد از قیمت روز انواع محصولات موجود در این مجموعه آگاهی داشته باشند. افراد یا از طریق وبسایت یا اینستاگرام این نمایندگی امکان آگاهی از قیمت و شرایط خرید انواع خودروهای جک، لیفان یا کا ام سی را دارند.

کرمان موتور شیراز یکی از نمایندگی‌هایی است که علاوه بر ارائه انواع خودرو جک، کا ام سی و لیفان، خدمات دیگری مثل نصب آپشن‌ها و لوازم جانبی اصل روی خودروها را به خریداران ارائه می‌دهد.

کا ام سی و محصولات پرفروش آن

شرکت کرمان موتور در سال‌های اخیر به دلیل کیفیت مناسب و استقبال خوب مردم، لوگوی کا ام سی را روی خودروهای سری جدید خود مثل کا7 و تی8 درج کرده است. اقدام مذکور به منظور خدمات پس از فروش مناسب و اطمینان بخشی از کیفیت محصولات اتفاق افتاد. حال نمایندگی کرمان موتور شیراز با توجه به مسائل ذکر شده، دو مدل خودرو پرمتقاضی کا ام سی و وانت پیکاپ کا ام سی تی8 هم با شرایط مناسب و خوبی به مشتریان عرضه کرده است.

شرایط ویژه فروش خودرو در کرمان موتور شیراز حسینی 2606

قیمت خودروهای عرضه شده در کرمان موتور شیراز مطابق اعلام کارخانه بوده و این نمایندگی در قالب انواع طرح‌های پیش فروش، فروش ویژه و اقساطی خودروهای مختلف جک، لیفان و کا ام سی را به متقاضیان واجد شرایط می‌فروشد. آخرین اطلاعیه بارگذاری شده در وبسایت این مجموعه مربوط به فروش اقساطی تی8 در شیراز است که در نیمه دوم خردادماه آغاز شد. تی8 از جمله خودروهایی است که برای آفرودبازان مناسب به نظر می‌رسد. طبق این اطلاعیه قیمت قطعی خودرو مذکور 917 میلیون تومان اعلام شد اما با شرایطی امکان خرید اقساطی آن در دو شیوه متفاوت وجود دارد.

یک پاسخ

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید