کرمان موتور شیراز- حسینی

درباره شرکت خودروسازی کرمان موتور

نمایندگی کرمان موتور در شیراز –

نمایندگی جک در شیراز

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره 111476 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده 2 اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد. شرکت کرمان موتور با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص توانست در سال 1375 خط تولید دوو سی یلو را راه اندازی نماید. این شرکت در سال 1379 توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو یعنی ماتیز را راه اندازی کرده و این خودرو را که تمام مراحل تولید آن در داخل انجام می شد به بازار عرضه کند. پس از خرید کارخانجات دوو توسط GM آمریکا مدیریت جدید “جی ام دوو” به دلیل تحریم امریکا از ادامه همکاری با شرکت کرمان موتور خودداری نمود. نمایندگی کرمان موتور شیراز حسینی

مهمترین استراتژی شرکت قرارداد با شرکت لیفان در سال 86 و تولید خودروی لیفان 520 بود که در سال 87 روانه بازار شد. بعد از آن لیفان 520 آی به بازار عرضه گردید که با استقبال کم نظیری روبرو شد. پس از آن شرکت کرمان موتور در راستای جلب نظر مشتریان و گرفتن قسمت بیشتری از بازار خودرو در اواخر سال 89 لیفان 620 با موتور 1.6 لیتر را تولید و روانه بازار نمود و هم اکنون تولید این خودرو با موتور 1.8 لیتر و امکانات رفاهی بیشتر ادامه دارد. نمایندگی لیفان در شیراز

کرمان موتور شیراز
کرمان موتور در شیراز

شرکت کرمان موتور به منظور تکمیل سبد محصولات خود خودروی شاسی بلند ایکس 60 را در سال 91 تولید و عرضه کرد و می توان آن را یکی از پرفروش ترین های بازار در کلاس خود نامید. از مهمترین استراتژی های دیگر شرکت ، قرارداد با یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی چین به نام شرکت جی ای سی در سال 88 بود که حاصل آن تولید خودرو جی 3 در سال 89 و جی 5 در سال 92 بود که پس از آن جی 5 اتومات با موتوری قوی تر و امکاناتی بیشتر به این خانواده پیوست.

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از خودروی J5 ، در اواخر سال 93 خودروی S5 که یک خودروی شاسی بلند از شرکت JAC می باشد به بازار عرضه گردید. این اولین خودروی تولیدی در ایران است که دارای گیربکس 6 دنده دستی با موتور 2000cc توربو می باشد.

از دیگر پروژه های شرکت کرمان موتور در سال 94، خودروی Lifan X50 بود که در دو مدل CVT و دنده معمولی به بازار عرضه گردید. این خودرو Cross Over (نیمه شاسی بلند) با هدف توجه به گروه مشتریان جوان، طراحی شده است.

در راستای تکمیل سبد محصولات و با توجه به احساس نیاز مشتریان به خودروی اتوماتیک در اواخر سال94 خودروی S5 با گیربکس اتوماتیک و سطح امکاناتی بیشتر نسبت به مدل دستی معرفی گردید. در همین سال خودروی 820 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت خودروسازی لیفان با موتور 2400 سی سی و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با امکانات رفاهی و ایمنی کامل نیز عرضه شد که مورد توجه بازار قرار گرفت.

مسئولین و دست اندرکاران شرکت کرمان موتور به پشتوانه تجارب خود در این سال ها، توسعه و گسترش تولیدات خود را همگام با تکنولوژی روز جهان مد نظر قرار داده اند و تا دستیابی به این هدف از پا نخواهند نشست.

کرمان موتور حسینی نمایندگی 2606

کرمان موتور شیراز

یک پاسخ

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید