کرمان موتور شیراز- حسینی

بررسی kmc k7 از نظر طراحی

کمپانی چینی JAC که پیش از این در فرایند طراحی محصولات خود، تولیدات شرکت هیوندای را الگو‌ قرار می‌داد، در بحث طراحی کی ام سی کی ۷ به ویژه نمای روبروی این خودرو نیز نیم‌نگاهی به محصولات جدیدتر هیوندای نظیر مدل کُنا به ویژه در بخش طراحی چراغ‌های دیلایت داشته و در کل چهره‌ای کاملا تهاجمی و نوین را برای این محصول پدید آورده است.

به‌خصوص در قیاس با جک اس ۷، چهره KMC K7 بسیار آینده‌نگرانه‌تر جلوه می‌کند و با وجود جلوپنجره بزرگ که مزین به تزئینات کرومی نیز شده، شاهد نمایی جوان‌پسندانه و ستیزه‌جویانه برای این شاسی بلند خانوادگی هستیم.

 چراغ‌های دیلایت، چراغ کوچک و راهنما همگی به صورت یک نوار باریک در جوانب فوقانی جلوپنجره جا خوش کرده‌اند و چراغ اصلی نیز در فضایی که سابقا مه شکن‌ها نصب می‌شدند، حضور یافته است.

در پروفیل کناری تفاوت زیادی با جک اس ۷ مشاهده نمی‌شود و نمایی نسبتا معقول و مرسوم برای نیم‌رخ این خودرو ترسیم شده است. در قسمت پشت نیز به تأسی از زبان‌های روز طراحی خودرو، از چراغ‌های چندوجهی و به‌هم‌پیوسته سراسری بهره برده شده که در کنار سایر المان‌ها نظیر چراغ‌های روی سپر و سراگزوزهای دوگانه تزیینی، جلوه‌ای زیبا و متعادل برای نمای عقب kmc k7 کرمان موتور پدید آورده شده است.

یک پاسخ

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید