کرمان موتور شیراز- حسینی

بررسی kmc k7 طراحی داخل کابین

پس از ورود به کابین جک x7 مطمئنا از طرح زیبا و به‌روز داشبورد، کنسول میانی، دستگیره‌ درها و سایر بخش‌ها خرسند خواهید شد. اهرم تعویض دنده به حالت اصطلاحا خلبانی و کاملا مدرن طراحی شده و در جوار سایر المان‌ها نظیر دکمه‌های ترمز پارک و اتو هلد و…، نمایی چشم‌نواز و مجلل به طرح کنسول میانی این خودرو بخشیده است‌. یک محفظه بزرگ در زیر کنسول میانی تعبیه شده که علاوه بر ارائه پورت usb ، مکانی مناسب جهت قرار دادن لوازم همراه نیز خواهد بود.

صندلی‌ها بسیار خوش‌فرم به نظر می‌رسند و تا حد امکان خستگی و کوفتگی را از بدن سرنشینان دور خواهند ساخت. غربیلک فرمان با روکش چرمی، صفحه نمایشگر دیجیتال پشت آمپر و نمایشگر لمسی بزرگ با وضوح مناسب که فضای بالایی دریچه‌های تهویه میانی را به خود اختصاص داده است، از دیگر شاخصه‌های جذاب فضای کابین کی ام سی کی ۷ به شمار می‌روند.

داشبورد این خودرو از متریال پلاستیکی نسبتا باکیفیت ساخته شده و بازویی درها نیز با تریم چرم مصنوعی پوشش داده شده‌اند تا راحتی سرنشینان بیش‌ازپیش افزایش یابد. در این بین طرح دستگیره های کرومی نیز بسیار جالب توجه و جذاب به چشم می‌آیند.

به دلیل ابعاد بزرگ خودرو، شاهد فضایی جادار درون کابین kmc k7 هستیم و سرنشینان عقب چه از لحاظ پا و چه از لحاظ فضای سر با محدودیت چندانی روبرو نخواهند شد. محفظه بار k7 نیز گرچه اندکی محدود به نظر می‌رسد اما جهت رفع نیازهای خانوادگی در یک مسافرت معمولی فضایی نسبتا کافی را در اختیار خواهد گذاشت.

یک پاسخ

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید