کرمان موتور شیراز- حسینی

تجربه رانندگی با KMC K7

کی ام سی K7 کرمان موتور یک اتومبیل نسبتا درشت جثه است که رانندگی با آن در ترافیک‌های شهری نیازمند اندکی دقت و مهارت بیشتر خواهد بود؛ به ویژه در هنگام پارک این مسئله بیشتر نمود پیدا خواهد کرد. البته وجود دوربین ۳۶۰ درجه، کمک شایانی به حل این مورد خواهد کرد.

هنگامی‌که پشت فرمان جک K7 قرار می‌گیرید، به دلیل ارتفاع مناسب، تسلط کافی بر سطح جاده دارید و ابهت نسبی خودرو تا حدی شما را جذب خواهد کرد.

صندلی‌های راحت و طراحی مناسب کابین به همراه فضای جادار این بخش، آرامش و آسایش سرنشینان را افزایش خواهد داد. از طرف دیگر به دلیل بهره‌مندی از سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب، سواری این خودرو چندان خشک نیست و ضربات ناشی از ناهمواری‌های سطح جاده کمتر درون کابین احساس خواهد شد.

عایق‌بندی کابین نیز به حدی است که از نفوذ صداهای مزاحم به درون فضای داخلی خودرو تا حد امکان جلوگیری خواهند کرد.

با فشردن پدال گاز، چابکی نسبتا متوسط و البته قابل قبولی را از کی ام سی k7 کرمان موتور شاهد خواهید بود و در این میان عملکرد نسبتا دقیق گیربکس دوکلاچه در همکاری با پیشرانه توربوشارژ، نظر مثبت شما را جلب خواهد کرد.

لگ توربو چندان آزاردهنده نیست و فرامین صادره از سوی پدال گاز در حداقل زمان توسط گیربکس و پیشرانه به مرحله اجرا درخواهند آمد. هندلینگ و چسبندگی خودرو در سر پیچ‌ها، حین رانندگی عادی مناسب ارزیابی می‌شود اما در مانورهای پرشتاب و ناگهانی، بهتر است مراقب جنبش‌های عرضی اتاق باشید و همچون یک هاچبک اسپرت با این خودرو رفتار نکنید.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید