کرمان موتور شیراز- حسینی

مشخصات فنی کی ام سی K7 کرمان موتور

کی ام سی k7 کرمان موتور نسبت به جک s5 فعلی، حجم پیشرانه خود را حدود نیم لیتر کوچکتر کرده و در کنار محصول جدید کرمان موتور یعنی جک اس ۵ نیوفیس از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد.

پیشرانه شاسی بلند لوکس کرمان موتور از نوع تزریق مستقیم یا TGDi است و سوزن‌های انژکتور آن به طور مستقیم روی محفظه احتراق سرسیلندر در کنار شمع و سوپاپ‌ها قرار می‌گیرد. این در حالی است که در موتورهای MPi (پیشرانه‌های رایج فعلی) سوزن‌های انژکتور روی منیفولد ورودی هوا تعبیه می‌شود. بدین ترتیب و با کمک سامانه تزریق مستقیم سوخت، راندمان پیشرانه و مصرف سوخت آن بهینه‌تر خواهد شد.

 موتور کی ام سی k7 قادر است توانی معادل ۱۷۴ اسب بخار به‌علاوه ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را به‌واسطه یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دوکلاچ به‌روزرسانی شده، به محور جلو منتقل کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز از دور موتور ۱۵۰۰ در دسترس قرار می‌گیرد و بنابراین راننده جهت سبقت‌گیری در دورهای موتور پایین نیز مشکل چندانی نخواهد داشت و نیاز به معکوس کشیدن گیربکس به حداقل خواهد رسید.

استاندارد آلایندگی یورو ۵، سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و سیستم تعلیق عقب از نوع چند اتصالی مستقل، دیگر مشخصات فنی این کراس اوور خوش هیبت را به اطلاع شما می‌رسانند.

طبق اطلاعات انتشاریافته در برخی منابع انتظار داریم که KMC K7 بتواند ظرف مدت‌زمان کمتر از ۱۱ ثانیه فرایند شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ را انجام دهد و تا حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد‌. در این بین به طور متوسط چیزی در حدود ۷.۵ لیتر سوخت نیز طی هر ۱۰۰ کیلومتر توسط این کراس اوور حدودا ۱۷۰۰ کیلوگرمی سوزانده خواهد شد.

مشخصات فنی KMC K7

  •  پیشرانه: 1.5L TGDi
  • گیربکس: شش سرعته دوکلاچه
  • توان: 174 اسب بخار
  • گشتاور: 251 نیوتن متر
  • شتاب 0-100: 10.8 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 160 کیلومتر بر ساعت

یک پاسخ

  1. باید تست بشه توی جاده
    سربالایی
    شیب و جاده لغزنده
    البته میدونم خوب جواب میده

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید