کرمان موتور شیراز- حسینی

فروش قسطی T8 در شیراز – KMC T8 تیرماه 1401

فروش قسطی t8 شیراز در تابستان 1401 آغاز شد. هم اکنون می توانید در نمایندگی کرمان موتور شیراز اقدام به تهیه این خودرو نمایید.


رنگ خودرو سفید/مشکی میکا/قرمز/آبی زنگاری
.اقساط بصورت هر سه ماه یک چک محاسبه گردیده است و تاریخ اولین چک 15/09/1401 می باشد
سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو
آزاد خواهد شد.

علاقه مندان به استفاده از این فرصت با ارزش به منظور شرکت در طرح فروش قسطی t8 شیراز می توانند فایل پی دی اف شرایط را دانلود کنند

فروش قسطی t8 شیراز

برای اطلاعات بیشتر درباره خودرو دوست داشتنی KMC T8 میتوانید مقاله راهنمای خرید T8 را ببینید.

وانت پیکاپ KMC T8 یک خودرو دو دیفرانسیل، برای کسانی که خودرو های پیکاپ و آفرود می پسندند. مناسب آفرود سواری می باشد. می توانید به راحتی در مناطق کویری و کوهستانی و صعب العبور حرکت می کنید.

این خودرو شکوه و عظمت خاصی دارد توصیه می کنیم حتما آن را بررسی کنید.

همچنین از طریق گروه های واتس اپ کرمان موتور شیراز 2606 حسینی می توانید با ما در ارتباط باشید. برای مشاهده فروش قسطی t8 شیراز در گروه های واتس اپ و یا عضویت در آن ها به بخش اطلاعات تماس کرمان موتور شیراز مراجعه کنید.
در نمایندگی کرمان موتور حسینی خیلی سریع می توانید ثبت سفارش کنید. تیم ما در نمایندگی شیراز در چهارراه بنفشه شیراز نهایت تلاش خودشان را به کار می بندند تا تجربه ای خاص و سریع در سفارش و تحویل خودرو داشته باشید.

شرایط آسان خرید قسطی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور در شیراز

خرید خودروی کارآمد و مناسب در شرایط تورمی کنونی، هم از لحاظ سرمایه‌ای و هم کارکرد مهم به نظر می‌رسد. خودرویی مثل پیکاپ KMC T8 می‌تواند به دلیل قابلیت‌ها و قیمتی که دارد، گزینه خوبی برای استفاده در مناطق مختلف باشد؛ مخصوصا اگر خرید قسطی T8 امکان‌پذیر باشد.

در نگاه اول پیکاپ کا ام سی به یک خودرو جادار و مناسب برای آفرود است. اما ویژگی‌های مناسب این خودرو که آن را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل می‌کند، بیشتر از این موارد است. پیکاپ KMC T8 یک محصول از شرکت چینی جی ای سی موتورز است که سال 2018 به بازار عرضه شد. این نوع اتومبیل در واقع یک پیکاپ آفرودر سایز متوسط است که جزو معدود پیکاپ‌های دو دیفرانسیل مونتاژ داخل محسوب می‌شوند. این خودرو چینی به دلیل قیمتی که دارد حتی می‌تواند با مدل‌های قدیمی تویوتا هایلوکس مقایسه شود و رقابت کند.

ویژگی‌های پیکاپ کا ام سی تی 8

پیکاپ کا ام سی تی 8 از لحاظ ظاهری چندان به پیکاپ فورد رنجر بی‌شباهت نیست و توانسته شاخص‌های یک خودرو آفرود مناسب و مطابق معیارهای جهانی را در اختیار خریداران قرار دارد. امکانات این خودرو به علاوه قیمت مناسب آن باعث شده تا توجه خیلی از خانواده‌ها به خصوص آفرودبازان به این اتومبیل جلب شود.

اصل این خودرو دارای سه نوع پیشرانه است که شامل دو نمونه بنزینی و یک موتور دیزلی می‌شود. شرکت کرمان موتور مونتاژ این خودرو را در داخل کشور بر عهده دارد و آن را با پیشرانه دو لیتری و گیربکس شش سرعته در اختیار مشتریان داخلی قرار می‌دهد. با این ویژگی‌ها، مونتاژ خودرو مذکور در داخل کشور با توانی معادل 174 اسب بخار در دور موتور هزار و 800 به بازار عرضه شده است.

این خودرو ارتفاع مناسبی در هنگام عبور از سطوح مختلف زمین دارد و از بابت برخورد ناهمواری‌ها در سطوح پایینی اتومبیل نگرانی وجود نخواهد داشت. خودرو مذکور دارای ترمز دیسکی در تمامی چرخ‌ها است که این مسئله قدرت بازدارندگی ترمزها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. همه این مسائل در کنار هم باعث می‌شود تا رانندگی با پیکاپ KMC T8 در مناطق مختلف به خاطره‌ای شیرین برای افراد تبدیل شود.

خرید خودرو قسطی شیراز

کرمان موتور با وجود قیمت مناسب بودن این خودروها نسبت به نمونه‌های مشابه باز هم شرایط خرید قسطی t8 را فراهم کرده است. افرادی که قصد خرید قسطی این خودرو را دارند باید از شرایط خرید قسطی t8 آگاهی داشته باشند.

نمایندگی کرمان موتور در شیراز تعدادی محدودی از این خودرو را با قیمت قطعی 917 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کنند. البته خرید قسطی t8 شیراز شرایط مشخصی دارد: خرید t8 شیراز به دو شکل بازپرداخت اقساط در دوره‌های 18 و 30 ماهه انجام می‌شود. افرادی که می‌خواهند t8 شیراز را در قالب اقساط 18 ماهه بخرند باید شش فقره چک به نمایندگی ارائه دهند. این شش فقره چک هم به صورت هر سه ماهه یک چک خواهد بود. اشخاصی هم که خواهان خرید خودرو قسطی شیرازدر قالب بازپرداخت اقساط 30 ماهه هستند باید 10 فقره چک، به صورت هر سه ماه یک چک، ارائه دهند. پیش پرداخت برای خرید t8 شیراز در قالب بازپرداخت 18 ماهه، 450 میلیون تومان با اقساط 103 میلیون و 330 هزار تومانی است. خودرو قسطی شیراز با بازپرداخت 30 ماهه هم، نیاز به پیش پرداخت 500 میلیون تومانی دارد. مبلغ هر قسط شیراز t8، به 66 میلیون و 680 هزار تومان می‌رسد. ضمنا مبلغ آخر قسط شیرازt8 در قالب بازپرداخت 30 ماهه، 66 میلیون و 694 هزار و 400 تومان است. افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند از طریق نمایندگی شیراز این اتومبیل را با شرایط پرداخت نقدی و اقساطی یاد شده در کمترین زمان ممکن خریداری کنند.

13 پاسخ

  1. اطلاعات تماس را در واتساپ براتون ارسال کردم، لطفا منو خیلی سریع اضافه کنید.

  2. سپاس از شما، چشم پیگیری می کنیم در اسرع وقت ثبت نام را انجام میدیم،

  3. اگر شیراز هستید به نمایشگاه بیایید از نزدیک ببینید خودرو را ،

  4. چی بگیم. فعلا که نوسان قیمت داره خودرو این طرح ها واقعا خوب هستن توی گرونی

  5. بله امروز و فردا هم ثبت سفارش می کنیم. البته اگر ظرفیت تکمیل بشه اعلام می کنیم.

  6. سلام خدمت مشتریان گرامی
    جهت اطلاع از شرایط های فروش اقساطی نقدی محصولات کرمان موتور
    به شماره های نمایندگی تماس بگیرید
    ساعت کاری نمایندگی از ساعت 8:30تا14
    عصر از ساعت 16تا 20
    محصولات جک اس5 جک اس3 جک جی4 جک تی8 جک کی7
    07132345551_2

  7. مشتریان عزیز سوالات خودتون را میتونید در کامنتها بپرسید

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید